Hoe werkt dit forum?

Lees hier wat wel en niet mag op het forum.
Gesloten
kcdordrecht
Site Admin

Hoe werkt dit forum?

Bericht door kcdordrecht » vr jun 30, 2006 2:22 pm

BERICHT PLAATSEN
Klik eerst op de hoofdtopic waaronder je een bericht wilt plaatsen. Stel, je wilt de A-ploeg feliciteren met een gewonnen wedstrijd. je klikt dan eerst op topic: De A-ploeg. Vervolgens klik je links op new-topic en dan typ je je bericht.

REAGEREN OP EEN BERICHT
Als je een bericht ziet staan en nadat je het gelezen hebt wil je daarop reageren klik dan op post reply . Jouw bericht komt dan onder het bericht te staan waar je op reageerde.
Start geen nieuw bericht op als reactie op een eerder bericht!.
Om het forum overzichtelijk en geordend te houden zal het door de beheerder of de moderators verwijderd worden.

IEMAND EEN PRIVE-BERICHT of EMAIL STUREN
Je kunt alleen prive-berichten of emails sturen naar geregistreerde leden op het forum. Een gast kan je dus niet prive-mailen.
Klik op de naam van het forum-lid en dan verschijnt het profiel van dat lid.
Klik vervolgens op PM of EMAIL. Typ dan je bericht. Een privebericht gaat via het forum naar het andere lid. Alleen hij/zij krijgt deze te zien uiteraard. Zelfs de beheerder of de moderator kan dit niet zien. Een email zenden gaat op de manier zoals je normaal een email zend.

HOE WEET IK OF IK EEN PRIVE_BERICHT HEB?
Kijk bovenin het forum. Daar zie je een aantal zaken staan w.o. FAQ, gebruikerslijst etc. Daar staat ook : "log in om je prive-berichten te bekijken".
Nadat je ingelogd bent verschijnen er eventuele berichten.
Daar kun je dan je prive-bericht lezen, beantwoorden of verwijderen.

HELP! IK KRIJG ONGEWENSTE EMAIL/PRIVE BERICHTEN!
Laat dit meteen weten aan de beheerder of 1 van de moderators.
Klik op hun naam en stuur ze een prive-bericht of een email.
Gooi de mail of het prive-bericht niet weg! De beheerder en de moderators kunnen mogelijk achterhalen waar het bericht vandaan komt en daar dan actie op ondernemen.

VRAGEN OVER HET FORUM?
Klik links bovenin op FAQ en kijk of het antwoord op jouw vraag er bij staat. Als dat niet het geval is of er is iets toch nog onduidelijk, stuur dan een mail of prive-bericht naar de beheerder of 1 van de moderators. We helpen je graag!

Gesloten